Tuesday, January 25, 2011

i was reminded that today is Burns Day....

i have always loved his poem comparing his love to that of a red rose....


although i'll no be eating haggis
this evening.....i will toast the day with a wee dram!

O MY LUVE'S LIKE A RED, RED ROSE

by: Robert Burns (1759-1796)

      I
      , MY Luve's like a red, red rose,
      That's newly sprung in June.
      O, my Luve's like the melodie,
      That's sweetly play'd in tune.
      II
      As fair art thou, my bonie lass,
      So deep in luve am I,
      And I will luve thee still, my dear,
      Till a' the seas gang dry.
      III
      Till a' the seas gang dry, my dear,
      And the rocks melt wi' the sun!
      And I will luve thee still, my dear,
      While the sands o' life shall run.
      IV
      And fare thee weel, my only luve,
      And fare thee weel a while!
      And I will come again, my luve,
      Tho' it were ten thousand mile!



No comments:

Post a Comment